Yrt feberinlägg

Jag fryser, jag svettas, jag har härligt gosig feber. Har snart haft den i en hel underbar vecka, och jobbat med den. Mmmmmums, det finns inget som är skönare tror jag inte. Kanske om man hade haft nån vacker könssjukdom på det också. Det ska väl inte vara jättesvårt att ordna dock.

Imorgon kommer Pernilla hit igen, trots att hon egentligen inte vill. Hon kommer bara för att hon inte ska komma när jag har mitt manliga födelsedagskalas, så då har hon dåligt samvete och kommer nu till helgen istället trots att hon hellre vill festa med sina polare i Göteborg. Jag hade hellre sett henne här när jag fyller år. Men det finns tydligen viktigare saker än sin karl här i världen. Jag fyller ju år nästa år igen förstås. Fast då kanske Hives lirar i Trädgår'n.

Lagwagon - B Side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0