Wish me luck

Nu är det dags att ta sig i kragen, stryka den, stärka den, hålla käften och bli glad igen. Varenda gång jag pratar med min käresta i telefon lyckas jag få henne från sprudlande glad till ledsen och moloken genom att bara svara "mmmm det är Jimmy" i telefonen. Redan där går hon från +10 till -100. Bara genom att jag säger mitt namn på ett buttert sätt (jag tror det iallafall, jag hade nog gjort det). Jag brukade ju vara glad en gång i tiden, minns ni inte? Det skulle vara skönt att få tillbaks den känslan. Kanske lite snus skulle hjälpa mig på traven? Snus är ju gott och så. Det blir man ju glad av. Fast då får man nog inte pussas speciellt mycket, och det är ju negativt förstås. Hursomhelst så är det dags nu. Önska mig lycka till.

Millencolin - Who's Laughing Now

Kommentarer
Postat av: Malle

LYCKA TILL!

2008-09-30 @ 13:42:25
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0