Underhållning

Ser en sexspalt i en tidning. Jag kan inte hejda mig utan måste se vilka urbota dumma frågor folk ställer. En tjej undrar hur hon ska göra för att göra det skönt för sin kille. Jag blir rädd. Du är tjej kära lilla vän, det räcker med att sära på benen och luta dig tillbaks och voila, grabben har det skönt. Ge mig en egen jävla spalt så ska jag svara på era frågor. Hur svårt kan det vara? Det är alltid samma skit. "Varför får jag inte orgasm?", "Varför får inte han orgasm?", "Varför får inte hon orgasm?", "Varför får vi aldrig orgasm samtidigt?", "Har jag för liten snopp för att hon ska få orgasm?", "Hur lång är en snopp i genomsnitt? Min är 6cm, kan jag ändå ge en tjej orgasm?". Hur jävla svårt kan det vara? Och nej, vad ni än tänder på så är det helt och fullt normalt. Nej igen, sex i verkliga livet är inte som på porrfilm. Blev tjejen arg på dig när du loskade henne på ryggen och daskade henne på skinkan? Allvar? Men de gör ju så i porrfilmer, då är det ju så det går till när man pökar med sin brud också! Eller? Klart det är. Prova igen, du gjorde nog bara i fel ordning första gången.

Nu ska jag lägga mig och gråta vidare. Jag klarar inte av att ta tag i någonting alls idag. Allt känns bara skit. Arbetsproverna går åt helvete. Jag spyr av trötthet, vilket är en helt genomvidrig upplevelse. Jag mår inte speciellt bra just nu. Och ändå är allt jag vill bara att komma in på en skola och flytta härifrån. Hur svårt ska det vara egentligen?

Och ja. Jag är kille och jag erkänner att jag gråter. Förlåt för att jag förstör er bild om hur 2008 års grabbar ska se ut och bete sig. Stäm mig för all del.

Goldfinger - Goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0