Hemtjänsten

Nu har jag varit gammal i över ett dygn. Det tär på en vill jag lova, speciellt när hemhjälpen kommer och ska vända på en i sängen och man ligger där med råbånge p.ga deras kortkorta kjolar och djupa urringningar. Men att klaga över en sådan petitess är ju bara befängt. Så jag ligger gladeligen kvar i sängen utan en endaste ansats till att skyla mig. Hoppas att de tycker det är lika roligt som jag gör. Annars kanske de byts ut mot karlar eller gamla kärringar, det vore inte roligt.

Nej jag har ingen hemtjänst eller hemhjälp än. Men när jag får det när jag blir lite för gammal så är det såhär det måste bli, om man nu får drömma lite. Nej nu skojade jag igen (jag lovar Pernilla). Jag ska ha gammeltackor som jag ska dra dåliga ordvitsar för, som jag lärt mig i Göteborg när jag flyttat dit. Så ska de börja skrocka och skratta lite och sedan bjuda mig på en nubbe bara för att jag är så rolig och upplyftande och påminner dem om att det finns hopp för att ha ett roligt liv även när man blivit sängliggande.

Mustasch - Parasite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0