Weird beard

Det här har varit en underlig dag. Som började redan när klockan ringde tjugo i sex och jag inte hade fått en blund i ögonen. Jag var deppigast i världen, ungefär. Gick runt med mord i sinne på jobbet (nåja), var jävligt bitter och besviken på mig själv. Klockan halv fyra kom Anders och pratade med mig i 10 minuter typ. Efter det var jag hur jävla glad som helst, och jag kan verkligen inte begripa varför. Jag kan heller inte begripa varför jag betedde mig som en idiot igår över något som absolut inte spelar någon som helst roll. Jag kan inte begripa varför jag var deppig. Jag kunde inte begripa att jag överhuvudtaget varit nere. Nu känns allt så jävla bra, helt suveränt.

Tack Anders för att du är tillbaka från sjukskrivningen så man kan skratta lite på jobbet igen. Tack alla mina kära vänner som ställer upp och dricker en pilsner med mig när jag är sugen. Tack Pernilla för att du älskar mig och står ut med mitt underliga humör.

Nu är allt som fattas en överraskning imorgon. Då vore livet nästintill fulländat.

Kom på en sak förresten, för alla er som tycker att Björn Gustavsson/Gustafsson/whatever var rolig i Eurovision-finalen (det var han inte). Det tyckte inte engelsmännen iallafall.

Snubbe 1: -You see Sweden's spokesperson? He was a bumbling wanker lol. Not the most qualified for the job I don't think.
Snubbe 2: -Haha forgot about that. He didn't have a scoobie do!
Snubbe 1: -I know. He was nervous, mumbling, and tried to make a joke which fell on it's arse! I was expecting a blonde stunner for Sweden's votes lol.

Där har ni det, svart på vitt, han var inte rolig i helgen. Inte ett dugg.

Dozer - Feelgood Formula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0