Sailing is a blowjob

image2

Precis. En gång fick jag en vindpust i håret. Tyvärr har mitt Photoshop valt att däcka så jag kan inte visa er hur söt jag var då, för bilden måste förminskas. En viss skara utvalda har sett fotografiet och de är nog nöjda och glada.

Jag ska på Peace & Love festivalen i sommar. Jag har aldrig varit på festival. Är det roligt? Jag tycker det mest verkar farligt, skabbigt och fullt av fjortonåringar som tjatat sönder stämbanden för att föräldrarna ska låta dem sova på campingen istället för att vara hemma 22.30. Jag lär känna mig som en farfar där bortigenom tror jag. Nu är allt jag väntar på att de ska presentera Danko Jones som sista bokningen. De kan ju även flytta dit West Coast Riot från Göteborg. Då skulle jag må bra. Fast vem fan vill se på banden egentligen? Jag ska bara sitta utanför mitt tält i en gungstol, med gråsprängt skägg och röka pipa och smutta på brännvin.

På fredag är det Nordman i Tidaholm. Är inte speciellt sugen på det faktiskt, bara på förfest ifall det är bra väder. 200 spänn för att kolla på en föredetting som inte ens är bra känns sådär faktiskt. Vi får väl se vad som händer. På lördag ska Asper vara DJ på bryggeriet i Tidaholm. Den kvällen vankas det manliga strippor. Coincidence? I think not. Hursomhelst får vi grabbar komma in efter 23, så jag får väl släppa iväg Pernilla dit runt 21-tiden så hon kan dregla lite. Då kan jag göra saker som inte hon får veta om, fniss fniss. Men nu jävlar ska jag fortsätta tvätta!

Fu Manchu - Thinkin' Out Loud

Kommentarer
Postat av: lego

festival är nice... men peace and love är ju ingen riktig festival. det är en stadsfest med tillhörande camping.

2008-05-29 @ 08:54:41
URL: http://blog.jorego.com
Postat av: Pernilla

jag vill inte se några manliga strippor, jag tycker inte ens om män! speciellt inte nakna sådana!

2008-05-29 @ 14:37:38
URL: http://chibichibimoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0