Mitt tilltänkta bloggnamn..

..var upptaget. Upptaget! Vem skulle vilja ha det namnet till sin blogg? Jag blir upprörd. Fast visst är väl Chun Chun Fu ganska charmigt också? Det är ju hursomhelst inget att göra åt nu, det är bara att bita i det sura äpplet och köra vidare.

För er som inte vet vem jag är så kan jag väl avslöja så mycket som att jag är tjugo någonting, bosatt i Falköping och har ett förnamn, samt ett efternamn. Men eftersom jag har hört att tilltänkta arbetsgivare sitter och smygsurfar efter bloggar för att få veta vad för lik man har i garderoben så väljer jag att knipa igen. Jag skulle troligtvis bli utan jobb för resten av livet annars. Kanske inte, men man kan ju aldrig vara nog försiktig som min mormor har lärt mig. Därför kommer alla publicerade bilder att cencureras, förstås, samt att namn kommer fingeras.

Jag har förresten ett litet tillkännagivande också, jag kommer att kapa lite prylar av andra, bland annat min flickvän. Läser du det här, så förlåt, men att avsluta varje inlägg med en liten melodi är faktiskt en ganska tilltalande idé, speciellt som det jag lyssnar på faktiskt är musik till skillnad från vad det nu är för ljud du vanhelgar dina öron med.

I helgen har kommit till insikt om många saker. Jag behöver skaffa mig en bättre mage, fort. White russian kan med fördel användas som kroppslotion. Rosa slipsar är inget att hänga i julgranen. Ja, jag var tvungen att köpa en ändå. Vad är grejen med det förresten? Måste man matcha sin partner när man går på bröllop? Det har jag aldrig hört talas om? Det måste ju bara vara rent hittepå för att försöka kränga på mig en rosa slips helt enkelt. Suck, men vad gör man inte för att få vara med då det vankas älskog.

Nej nu ska jag gå och knäcka rätt på kotor i nacke och rygg. Dagens shape blir trekant.
Hallelujah!

Fenix TX - Threesome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0