Dricka sprit och hålla käften

Jaha, då kanske man får ledigt på fredag. Det vore ju så jävla härligt. Isåfall åker jag upp till dalarna redan imorgon troligtvis, såvida vår tredje man inte bestämt sig för att slå följe nu igen. Sugen på att dricka sprit är jag inte, inte heller på att vistas utomhus bland massa onyktert folk. Undrar vad som är fel med mig. Tyvärr har jag inget val, det är bara att nicka snällt som vanligt och försöka se glad ut. Jag kommer nog sluta ungefär såhär..

image1

Det har en tendens att bli så, när jag inte är ölsugen. Att jag råkar få i mig en eller ett par pilsner för mycket. Anledningen är enkel, det blir säkert mycket roligare, bara jag dricker en enda öl till! Och så vidare, och så vidare, i all oändlighet.

Har gått runt och funderat hela dagen på nån låt på svenska som jag tycker är bra, men det finns ingen. Inte en enda. Svensk rap/hip-hop suger, pop likaså. Rock på svenska? Finns det? Kent räknar jag till pop, även om folk kallar de "Sveriges största rockband genom tiderna". Rock eller pop, de suger något oerhört. Black metal spelar det ju ingen roll ens vilket språk de sjunger/skriker på, ingen fattar någonsin något ändå.

Då skålar vi och hoppas på en trevlig helg och en ledig fredag då. Salut!

Lagwagon - Beer Goggles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0