Årets festival!

Jag såg en sak i lördags i Göteborg. En affisch för en festival. Vilken jävla festival sen! Det är ju bara bunta ihop mina främsta favoritband sedan högstadietiden och kasta av dem i Göteborg på samma scen, samma dag. NOFX, Bad Religion, Lagwagon, Millencolin, Flogging Molly och No Fun At All. Det är helt sjukt, sanna mina ord. Det är bara Rancid som fattas där ungefär. Det som kan betecknas lite som nageln i ögat är att jag redan är bortlovad till Peace & Love. Fattar ni vilken chans jag missar nu? Men har man lovat så har man. Jag är en man, eller kille, som håller sitt ord.

När vi nu ändå är inne på musik. Den som vill och känner sig manad får gärna inhandla dessa skivor till mig:
Danko Jones - Born A Lion, Danko Jones - We Sweat Blood, No Use For A Name - Hard Rock Bottom, Strung Out - Blackhawks Over Los Angeles, Millencolin - Pennybridge Pioneers och Rancid - ...And Out Come The Wolves.
Tack och bock på förhand!

Såg förresten att Leksand förlängde med Ric Jackman också, det tackar vi för. Värvningen av David Bornhammar gjorde mig inte speciellt lycklig. Hoppas han blir bra till slut.

Såg ni förresten vilka band jag missar för att jag ska på en annan festival samtidigt? Gjorde ni det?! Livet hånskrattar mig i ansiktet. Bara en sån sak som att missa NOFX. Herrejesus. Och jag trodde inte ens att No Fun At All existerade längre. Jag vill hem..

No Fun At All - Celestial Q&A

Kommentarer
Postat av: Malle

Åh, jag känner mig sugen! Vill gå vill gå vill gå.

2008-05-24 @ 10:14:45
URL: http://malinkraft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0