Skräp

Idag är ingen bra dag, rörig som få i huvudet. Sen att man fått en kur på 12 tabletter om dagen mot min kära allergi gör en väl inte gladare direkt. Nåja, vi får väl se vad som händer och sker. Nu lär jag försöka sysselsätta mig med något.

Förresten, Eric Johansson till Leksand är ju faktiskt rätt skönt. Speciellt som vi just förlorat Gabbe Karlsson. Fick tag i mitt nya pass idag också, det gäller inte lika länge som mitt gamla pass skulle ha gjort. Underligt det där.

Hermano - Is This OK?

Kommentarer
Postat av: Malleballe

yo, har du också en massa fel på dig? jag med, men nu har de iallafall hittat mitt och jag måste opereras, jäkla skit är det mät!

2008-06-14 @ 11:32:30
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0