Oh joy

Jag mördade mitt modem i fredags, inte med flit dock, så det kanske bara var dråp. Nu har jag ordnat ett nytt. Mycket nöje! Djävulskt varmt har det varit den här helgen iallafall, det är bra, även om ölen blir ljummen alldeles för fort. Det dracks en del pilsner utanför mitt fönster i fredags med massa bra folk. Dagen efter hade polisen smällt upp en knallrosa skylt på lyktstolpen vi satt vid. Det står "I det här området säljs alkohol till 14-åringar". Eller något sånt. Undrade vad i helvete de hade satt en sån vid mitt fönster för, men kom senare fram till att det satt visst sådana i hela stan.

Pernilla drack vodka igår. Det var också roligt. Hon delade en grogg med Balle, och när han inte ville ha sin sista del så blev han nerbrottad av min starka flickvän och itvingad det sista drickat. Han har mage att skylla på att han lade sig ner med flit. Det är lögn, och det vet vi allihop. Sen på natten när vi hade knallat hem till min mor och lagt oss så fick Pernilla för sig att hon inte tyckte om mitt täcke, så hon tog till extrema metoder för att få det ur huset. Enough said.

Jag undrar hur DJ kan ha sån jävla otur hela tiden. Fast rätt roligt är det för oss andra iallafall. Hans bil pajade halvvägs till Tidaholm igår. Idag missade han bussen hem. Gud vad härligt.

Förresten så har vi bokat resa till Sicilien också. Fy fan vad skönt.

Pantera - Fucking Hostile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0