Nailed to pain



Jag gillar nålar tror jag, undermedvetet. Eller så gillar någon högre makt att jag blir stucken med nålar en stup i kvarten. Fick lämna blodprov idag så de äntligen kan ta reda på vad i hela världen det är jag är allergisk mot. Eftersom en kortisonspruta rätt upp i vänsterskinkan inte hjälpte så får man väl hoppas att de hör av sig med nåt spännande besked.

Idag hoppar Sverige in i EM också ja, tror det blir förlust med 2-1 faktiskt. Tyvärr gör Henke vårt enda mål på nån sorglig retur eller något så han bara har öppet mål och en enkel bredsida, och sedan kommer han givetvis bli hyllad som vår bäste spelare på plan trots att det var det enda han gjorde. Stod på rätt plats och fick bollen på foten. Gratulerar Henke! Jag tror jag har lyssnat lite för mycket på Asper när det gäller det där, men det stämmer fanimej. Vi kikade på en match med Helsingborg för ett tag sedan, och Henke gjorde inget annat än att slå bort bollar och felpass hela tiden. Medias omdöme efter matchen? Världsklass! Det är absurt.

Mattias och Marcus kommer hit och kikar på matchen med mig. Nu har jag iallafall diskat och skurat av borden, bara dammsugning kvar då antar jag. Undrar vad man ska käka till matchen ikväll. Lär väl sluta med en pizza kan jag väl anta.

Oh, jag hämtade för övrigt ut det nya batteriet till min kamera idag också. Det fattas bara att det inte passar eller av någon annan anledning inte fungerar, det skulle ju vara mumma såhär inför Midsommar, bröllop, Peace & Love och Sicilien. Borde nog kanske testa om det funkar snart. När jag orkar.

Heja Sverige! (Fast inte Henke)

No Use For A Name - I Want To Be Wrong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0