Minigolfmästaren!

Baren i garaget blev en succé, såklart. Gin & tonic var favoriten för kvällen. Michael var nog rätt nöjd och glad med kvällen, jag också, för jag slapp vara med och plocka isär det där jävla tältet. Det tog oss fem timmar att sätta upp det och troligtvis tog det ett par tre timmar att plocka ner det igen.

Igår var jag, Mattias, David och Marcus roddare på nån rock-festival. Det var väl spännande antar jag, eller inte. Jag spöade samtliga herrar på minigolf åtminstone. Jag tycker fan att det är skamligt att de ens har kvar de där skräpbanorna i Plantis. De borde fan rivas.

Idag har jag mest ont i magen, men det får man leva med. Funderar på om man ska hyra in nån som har lust att dammsuga. För det har inte jag konstigt nog.

Och förresten, alla utmaningar om titeln minigolfmästaren undanbedes.

Godsmack - Straight Out Of Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0