Midsommar?

Vad händer på midsommarafton? Jag och Pernilla ska på bröllop dagen efter och måste vara hyfsat fräscha. Valmöjligheterna är obegränsade! Vi kan.. eh.. sitta och dricka öl i Sågmyra, vi kan åka till Falun och göra massa jätteroliga saker, inte. Om vi skulle få för oss att göra något annat så är det en omöjlighet eftersom vi inte kommer hem på något vis. Nattrafiken för bussar är inte vad den borde vara, och ingen är fyllechaffis en midsommarafton. Det blir väl jordgubbar och snutta kudde för vår del kan man väl bara anta. Asper och Balle och dem ska nog till Leksand, men då slaggar de i tält/husbil där, och det kan inte vi göra eftersom vi ska iväg från Sågmyra 11.30 dagen efter. Phew. Livet är inte lätt alla gånger.

Imorgon ska jag till doktorn igen! Wohey! Håll tummarna för att jag får min jävla sjukskrivning nån gång så jag överlever augusti också. Det är rätt tråkigt att inte jobba faktiskt. Jag var ju arbetslös ett par tre månader där ett tag för några år sedan. Undrar hur fan jag stod ut egentligen. Fy fan vad vidrigt trång lägenheten känns efter ett par dagar bara. Speciellt nu när Pernilla åkt hem. Men på torsdag smäller det ju och jag far uppåt i ett par veckor iallafall.

Asper ska slagga här imorgon. Firmafest med Arkivator. Tur farsan snodde med sig min extranyckel.. så jag måste alltså vakna när han ringer och knalla upp och släppa in honom, full som en alika. Nåja det ska nog gå bra det också får jag hoppas. Han har ju åtminstone med sig en mörk och en ljus Captain Morgan åt mig den lille busen.

Danzig - Devil's Plaything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0