Helgen är över

Men jag är fortfarande hemma. Någonting är så fel, så fel. Jag vill få reda på vad det är. Fick åka ambulans till KSS i fredags natt, Pernilla ringde när mitt hjärta slog 200 slag i minuten och jag inte gick att få kontakt med. Jippi. Men jag fick iallafall en läkare som hette Fotis. Det var fräsigt. De hittar fortfarande inte felet på mig dock. Underligt det där. Sjukskrivning då? Icke. De hittar ju inget, då kan de ju inte sjukskriva mig. Ähum. Nej just det, imorgon ska jag ringa och kräva att jag blir sjukskriven till jag får svaren på alla mina blodprov de snodde, för jag kan fan inte jobba med sån yrsel jag besitter.

Vi fick iallafall komma hem vid fem på lördagsmorgonen iallafall. Efter ett par timmar i the sack så hoppade vi på tåget till Göteborg. Jag hittade mina dojor till slut, hoppas bara att de funkar till resten. Jag orkar inte prova alltsammans en gång till bara för att jag har köpt ett par nya skor till bröllopet. Överskattat, right? Sen letade vi ihjäl oss efter en pub som sände fotbollen, som inte var överfull. Avenyn var knökad så det funkade inte heller. Vi kom precis när Sverige satte 1-1, och gick sekunder innan Spanien gjorde 2-1. Life's hard, eller nåt. Jag orkar inte bry mig om fotbollen speciellt mycket faktiskt. Tacka vet jag hockey, det är en sport för karlar det!

På torsdag försvinner jag från byn i två och en halv vecka ungefär. Midsommar, Bröllop, Peace & Love och Sicilien. Jag hoppas verkligen att Pernilla har en fungerande tvättmaskin, annars blir det aviga kalsonger i slutet där någonstans. Vadfan ska jag ha med mig för skit då? Allt lär ju se ut som fan ändå efter man haft det på en tältcamping. Rädda mig, någon? Hotell? En säng? Vadsomhelst!

Long Beach Dub Allstars - Every Mothers Dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0