Flaming Moe

image3

På fredag ska jag servera sprit på ett 50-årskalas. Jag undrar om jag ska brassa på så att de däckar så fort som möjligt, eller bara servera slödryck för att se hur många som blir "fulla" av det. Det tåls att fundera på. Jag är nog lite för feg för att sätta någon av dessa planer i verket dock, så det blir säkert vanliga, tråkiga groggar.

På lördag skulle jag umgås, och gå på mösseberg och andra spännande saker. Men det sket sig tyvärr. Vad ska jag nu hitta på? Hm. Det tåls också att fundera på. Fick ju tillbaka mer skatt än jag trodde så jag får väl bränna lite cash. Låter som en bra plan. Ölprovning i trädgården någon? Jag bjuder inte.

Nu är det fest några hus bort, så inte kan man sova med fönstret öppet för att lindra värmeslaget heller. Ser ut att vara studentfest med toga-tema. Jävla as.
Godnatt!

Adhesive - Happy End Guarantee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0