Why so sad?

Jag kom att tänka på en sak förrut idag. I stort sett varenda blogg, med undantag för kommersiella bloggar och ett par andra, har riktigt bittra första inlägg. Är det så att folk börjar blogga för att de är förbannade? För ett par inlägg in i bloggen kan det svänga och bli glatt och nöjt. Bara jag som stött på det här kanske? Jag kanske funderar över för mycket skräp, det här är rätt oväsentligt egentligen. Men vad ska jag annars dilla om? OS i Peking? Sverige blev precis utslaget i fotbollsturneringen. Skräll? Inte alls, vi suger på damfotboll. Sjuk tennismatch verkade det vara idag iallafall. Jag visste inte att man inte hade tiebreak i sista setet. Det slutade tamejfan 19-17 det sista setet. Helt galet.



Om en timma är Pernilla här. Då ska det lagas kyckling på nåt indiskt vis. Jag får nog lov att göra något annat medans kycklingen tillagas så jag inte är i vägen. Imorgon är det Kräftans Dag i Tidaholm, och det ska bli så jävla roligt! Asper tyckte vi skulle komma tidigt så vi inte missade beach-handbollsturneringen. Men varför får vi inte missa den? Så jävla roligt är det inte med handboll i sanden, såvida inte nån man känner är med och får en stenhård boll i nyllet så man kan garva ett tag. Nej lagom till lunch kanske vore något.

Nerf Herder - Led Zeppelin Rules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0