Bland korvar och kossor

Dalarna över helgen var det. Fullbokat på tåget hem på söndagen var det. Arg chef imorgon blir det. Troligtvis. Men inte fan kan man teleportera sig hem när det är fullt på alla tåg från både Falun och Leksand hem till Falköping? Nja, det är jag tveksam till. Inte nog med det, jag måste även vara hos kiropraktorn på fredag kl 08.30. Det vet inte chefen om ännu. Jag gör mig jävligt populär nu.

Missade Liptones i lördags, jävligt surt faktiskt. Och Hakim är hemma och hälsar på också. Ska försöka få med honom till Tidaholm på lördag när det är Kräftans Dag, men han åker nog redan på fredagen tyvärr. Typiskt. Får klämma in nåt i veckan hoppas jag.

Nu är det nog dags att hoppa i säng och läsa en vända innan man däckar av tror jag. Dubbelgångaren av Frederick Forsyth. Hittills är den rätt bra måste jag säga.

The Liptones - Girl For Tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0