Brons på mattan är bättre än guld på pallen

Ara Abrahamian. Vilken snubbe. Kasta iväg en OS-medalj på det där viset, det var fan manligt alltså. Någon åsikt annan än den har jag inte, men visst kändes det rätt häftigt när man fick höra vad han gjort. Italienaren lär ju ingen minnas från det här mästerskapet iallafall, inte efter det där. Vinner man inte guld så får man se till att ingen kommer ihåg vem som gjorde det heller! För övrigt är det så jävla skönt med OS nu alltså så man slipper lyssna på all annan skit på radion. Dagarna går ordentligt mycket fortare med lite nya grejer att koncentrera sig på.

Hakim var här och busade en vända igår och hjälpte till med tvätten och sådär. Varför göra saker själv när man kan få andra att göra det åt en? Nej då, han tittade mest på, men det var ju trevligt med sällskap åtminstone. Godiset glömde han kvar också, så det är slut nu. Sorry Hakim. Annars var nog gårdagens snyggaste när han inte mindes att vi hade haft en snubbe boende i vårt vardagsrum i Eksjö i cirka ett halvår. Det tog gott och väl en kvart för mig att förklara hur han såg ut, betedde sig och sådär för att det skulle gå upp ett ljus för Hakim.

Imorgon har man sovmorgon också. Behöver inte gå upp förrän runt åtta! Det är ju helt underbart. Synd bara att man inte får pengar för icke-jobbad tid, men måste man knäcka nacke och grejer så måste man. Så om jag inte har skrivit på ett par dagar så ligger jag nog tre meter under jord med bruten nacke, bara så ni är införstådda med detta.

Leksand har börjat träningsspela nu också. Seger mot CSKA Moskva i premiären följt av en förlust mot danska Herning. Vad ska man säga om det då? Träningsmatcher är ju träningsmatcher även om det alltid är roligast att vinna. Är för övrigt rätt ovant att se Prestberg i en LIF-tröja. Har bara sett foton på det hittills och jag undrar hur det kommer kännas att se det live. Troligtvis jävligt bra. Hägglund producerar en hel del hittills också, han har precis målat mot Ålborg ser jag. Ledning 2-0 efter första perioden där.

Sist men inte minst. Jag kan väl inte hjälpa att Val Kilmer låter jävligt omanligt? Fast han spelar Batman bättre än Bale. Men Bale spelar Bruce Wayne mycket bättre. Ett samarbete de två emellan till nästa film vore ju alla tiders. Kom igen nu Warner Bros, fixa det!

Imorgon är det fredag, fredagar är bra, för då får man oftast träffa Pernilla. Visst är jag lite cheesy, men jävlar vilken kvinna jag har hittat barn. Är ni inte avundsjuka så borde ni fan vara det. Det enda negativa är ju musiksmaken, men med lite gott uppfostringsarbete från min sida ska den nog gå att ändra på. Punkt.

Väs - Kalsippfrälserskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0