Tvi vale

Usch. Jag är så less. Less på mitt jobb framförallt, men även på min jävla lägenhet och på Falköping, och Tidaholm och allt häromkring. Jag vill härifrån. Fort! Jag vill börja plugga på den där underbara utbildningen jag hittade som verkar passa mig som handen i handsken. Sen att den ligger i Göteborg gör ju inte saken sämre direkt, även om Pernilla inte kommer vilja flytta ihop med mig. Om jag inte kommer in där så har jag bestämt mig för att säsonga i alperna. Som vad bryr jag mig inte om, jag kan diska om det är så. Jag behöver ett miljöombyte för att inte bli galen.

Queen - I'm Going Slightly Mad

Kommentarer
Postat av: Ilona

Förstår dig mkt väl. Klart du kommer in på utbildningen, om inte annat så är det lätt att få jobb utomlands det är bara att dra.

lycka till / din fd jobbarkompis

2008-08-05 @ 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0