Smärta

Fick åka hem från jobbet idag. Bet av en fjärdedel av en tand i lördags, och i natt kom smärtan. Kunde inte ha hörselkåpor på mig för det tryckte på nåt inflammerat ställe, så det blev boka akuttid hos tandläkaren. Om 2,5 timmar får jag min dom. Behålla tanden eller inte? Hoppas de drar ur skiten. Hursomhelst så ryker mina sista slantar och alla drömmar om att hitta på något roligt i helgen flög precis åt helvete. Fan vad kul! Nu blir jag ju på ännu bättre humör än jag varit de senaste dagarna, när jag måste vara hemma och stirra på missfärgningar i taket hela helgen. Tror inte det finns något roligare faktiskt. Förrutom tandläkaren förstås!

Fast det förstås, jag kan ju försöka sälja av lite prylar jag inte vill ha längre. Någon som vill köpa ett par Ray-Ban RB3364 brillor för en tusenlapp? En klocka? Nemesis Square Green & Black Cross Band 6cm för en femhundring? Jag har ju inte ens råd att sätta ut dem på blocket. Höhö.

   

Pernilla har börjat blogga igen. Hennes blogg var roligare förrut, nu är det mer en skryt-blogg. En 'titta-på-mig-jag-har-flyttat-till-Göteborg' blogg. Är jag bitter för att jag inte bor i Göteborg? Jag? Hoho, som om jag skulle..? Jo, det är jag faktiskt. Ska ju som sagt försöka flytta dit vid årsskiftet, men lägenheter verkar rätt omöjliga att hitta där. Så jag flyttar nog någon annanstans istället. Skåne ska ju vara förjävligt året runt, så det passar säkert min sinnesstämning just nu.

Dia Psalma - Tro Rätt, Tro Fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0