Skala mig Torgny!



Varför bor det så jävla mycket korkat folk i världen? Jag har fan blivit bitter på sista tiden alltså, ibland känns det som om de flesta utom jag själv är helt dumma i huvudet. I Hjo har en grabb som är 20 år gammal hittats döende utanför sitt hem, med sticksår i magen. Jävlar, tänker man då. Knivdåd i lilla Hjo?! Javisst, om det ändå vore så väl. Det var han och en kompis till honom som skulle bevisa hur manliga de var genom att khutta varandra i magen med varsin potatisskalare. Jag blir fan rädd på riktigt alltså. Fast det är klart, inte har vi så många viktiga organ i magtrakten. Ähum. Och med potatisskalare också? Varför inte ta en kniv eller något som säkert gett lite lindrigare skador än en stor jävla potatisskalare, som garanterat även var skitig.

Sömnbrist är en lyx jag unnar mig för tillfället också. Fyra timmar sömn på tre nätter har jag skrapat ihop. Det är ju bättre än två timmar åtminstone. Jag är fruktlöst trött, men lyckas aldrig somna. Idag hoppar jag i säng vid 20-tiden och tvångsdäckar, annars kommer jag aldrig orka med en helg med Pernilla. Då mina vänner, måste man vara utvilad. Och nej, det beror inte på det första ni kommer att tänka på era perversa as! Jag är och förblir oskuld tills jag gifter mig, så det så!

Förresten Pernilla, om du läser det här kan du väl gå in på leksandsif.se runt 22.30 ikväll och skicka slutresultatet av matchen till mig på sms så jag har något spännande att vakna till? Hur låter det? Tack på förhand. Dammsuga kan du ju komma förbi och göra också om du vill? Really? Bra!

Förresten. Att sticka varandra med potatisskalare i magen är inte ett dugg manligt. Vad är då manligt undrar ni förstås? Jo, att diska endast iförd kalsonger (helst röda) är det manligaste någon kan göra. Prova vet jag, och känn ditt liv förändras till det bättre!

Soulfly - Blood Fire War Hate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0