Om att förstöra en upplevelse

Asper ringde mig för ett par timmar sen och bad mig kolla upp när Håkan Hellström spelar i Mariestad idag. Det är fjärde gången på mindre än två månader som han kikar på honom om han nu valde att åka dit. Är inte det att förstöra hela grejen? Diskuterade det här med Pernilla förrut och hon tyckte också att om man kan mellansnacken utantill, då är det fan inget kul längre. Det räcker väl att se en artist en eller max två gånger per sommar? Och varför se på honom idag när de såg honom i fredags? Fast å andra sidan kanske jag inte hade backat om det hade gällt Danko Jones heller. Fast jag tror nog att fyra gånger ändå är overkill alltså.

Var inställd på lite lattjo lajban igår, men det var väldigt avslaget på kalaset. Vi kom dit halv åtta och åkte hem halv elva ungefär. Tyst som i graven var det mestadels också. Inget kul. Dock gott med Limoncello. Men på torsdag blir det kul, då ska jag hjälpa Pernilla att hiva in sängar och grejer i hennes lya i Göteborg. Wicked!

Mustasch - 6:36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0