Man kan ha kul utan vodka



Vad som såg ut att bli en supertrist och allmänt genomrutten helg blev, iallafall igår, ett riktigt fylleslag. Jag blev fullast av alla! Det började med att jag och DJ åkte till Baskarp och badade. Där hann jag med ett par tre öl eller fyra. DJ var skitarg för att han var tvungen att köra och inte fick några öl. Han blev faktiskt så arg att en mutter på framhjulet gick av och for åt helvete, så vi fick ringa min frisör och hennes karl så de kom med ett fälgkors. Sen var det smooth sailing hem till Falköping igen. Då ringde vi till Persson så han fick komma förbi med Maria och dricka sig lika apraka som jag var. Skithärlig kväll faktiskt. Det rök ljus rom, mörk rom, tequila, jäger, fernet, gin och en massa bira. Tror även att det var lite fler folk här sen, men mitt minne har en förmåga att svika mig när jag är för full.

Idag ska jag minsann åka på kalas trots att jag inte ville det från början, men det kan nog bli trevligt tror jag minsann. Ska bli spännande att spana in poolen de har grävt i sin trädgård. Men först ett glas cola.

Hell n' Diesel - You Shook Me

Kommentarer
Postat av: lego

hur gillar du ferneten då?

2008-08-06 @ 01:05:21
URL: http://blog.jorego.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0