Lok och Hardcore Superstar är ifrån..

Jag ska flytta till Göteborg i januari. Det ska bli rätt spännande. Ska då även bli sambo. Det ska också bli rätt spännande. Nu är det bara lägenhet och jobb som fattas. Men det ska nog gå att ordna. Har förhoppningsvis ett jobb på g iallafall. Inte världens roligaste jobb kanske, men allt för att få flytta till den jag vill leva och frodas med. Förhoppningsvis behöver jag inte ta jobbet ändå, utan börja plugga istället. Men det är nog bäst att säkra upp lite ändå. Tvåa hyfsat centralt sökes också för fulla muggar. Gärna i Majorna med omnejd.

Jävlar vad sugen jag är på såndär underlig strimlad kebab just nu. Sån som de har överallt utom här ni vet.

Disengage - University Of Texas Militia

Kommentarer
Postat av: lego

jag ska också till göteborg i höst tänkte jag, håller på att söka jobb för fullt.

2008-08-21 @ 10:28:35
URL: http://blog.jorego.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0