Inget arbete idag trots allt

Skulle egentligen hoppat in och jobbat efter 16 idag eftersom det var så brutalt mycket att göra. Skulle även få jobbat hela helgen också. Nu visar det sig helt plötsligt att det räcker om jag kommer vanlig tid imorgon istället. Det vill säga 06.30 - 13.04. Skumt. Det är säkert de vi levererar till som har ändrat sig igen. De har en vana av att göra det de små liven. Nåja, jag sörjer inte iallafall.

Har fått penicillin nu, får hoppas det levererar vad det ska inom sin tid. Om ett par timmar kommer Asper hit och kikar på fotboll också. Rosenborg mot Djurgården eller vad det nu var. I couldn't care less faktiskt. Men lite sällskap är ju alltid trevligt, även om han kollar på en skitmatch på tv samtidigt.

Blåbär är djävulskt gott, fan vad sugen jag är på blåbär, men så fattig som jag är så får jag käka lite makaroner med ketchup istället. Men det smakar ju nästan blåbär om man drömmer sig bort litegrann.

Imorgon ska jag till Göteborg och Pernilla igen. Hoppas tandvärken gett med sig lite så jag kan vara på gott humör. Det är lite kärvt ibland när man har ont. Att vara på gott humör alltså, inte att åka till Pernilla. Undrar vad vi ska hitta på imorgon. På lördag blir det nog vodkapimplande och krogvandring. Tror jag.

Lagwagon - Memoirs And Landmines

Kommentarer
Postat av: Frugan

imorgon ska vi bara pussas heeeelaaa tiiiideeeeeen och så ska jag lägga getingar i din säng! i min säng blir det förstås, fast på din sida! mouwahahahahahahaha.

2008-08-28 @ 15:34:00
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Frugan

imorgon ska vi bara pussas heeeelaaa tiiiideeeeeen och så ska jag lägga getingar i din säng! i min säng blir det förstås, fast på din sida! mouwahahahahahahaha.

2008-08-28 @ 15:34:01
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0