Broken wings

Om lite drygt en månad släpper Evergrey nytt album. Torn heter det och det har redan släppts lite smakprov, och jag måste säga att det låter lovande. Hoppas de hittar tillbaks till sitt gamla sound så det inte låter som Monday Morning Apocalypse. Snart ska jag förhandsboka, snart.

Fick ett litet klagomål av min flickvän, hon påstår att jag aldrig skriver något om henne. So here goes. I söndags piper det till i min mobil, och hon är närmast telefonen så hon börjar läsa högt.. och jodå, där står det att morsan har fixat hennes inflyttningspresent nu, och vad roligare är så står det även vad för present det är. Överraskningar verkar inte stå högst på Pernillas lista av saker hon tycker om direkt. Höhö.

För att svara på legos fråga angående fernet. Det var inte gott. Inte någonstans tyvärr. Ruskigt konstig eftersmak. Men min granne lärde sig tycka om det efter ett par järn, så jag kanske inte är sämre jag.

Evergrey - Broken Wings

Kommentarer
Postat av: Pernilla

du får väl säga åt din mamma att vara lite mer diskret, det är faktiskt inte mitt fel! :P

2008-08-13 @ 19:50:13
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0